Handels- og leveringsbetingelser

Du handler med Nørager Bogtrykkeri, Din Skiltepartner. Begge to firmaer under EFFEKTIV-PC
Holmsvej 3
9610 Nørager
Tlf. 98 55 17 44

Betaling
Vi modtager betaling med Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Du har også mulighed for at afhente varene på vores adresse og betale kontant eller via faktura(eksisterende kunder)
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er på siden vist excl. moms. Du får en opsummering af den samlede pris når du går til sidens kurv.
På ordreopsummering og betalingsvindue er priserne udregnet med moms. 

Vi benytter en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Vi afsender normalt ordre inden for 5 hverdage. Produktionsordre/specialordre dog først efter endt produktion.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation og kun på ubenyttede produkter.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
Ved skilte, banner er der ikke garanti på skader som følge af vejret.

Ved reklamation kontakt:
Din Skiltepartner
Holmsvej 3
9610 Nørager
Tlf. 98 55 17 44
E-mail: trykkeri@dinskiltepartner.dk 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på lagervare købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Specialordre, dvs. ordre der er lavet specielt til dig kan ikke returneres.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk